недеља, 11. децембар 2011.

Premijera filma POZDRAV IZ BEOGRADA 18. decembra u Pančevu

Kratki film Marka Backovića, psiho-triler POZDRAV IZ BEOGRADA sa Jovanom Ristićem u glavnoj ulozi premijerno će biti prikazan 18. decembra u Pančevu - u sklopu festivala In Trash. Mesto održavanja manifestacije, koja počinje sutra, jeste studentski dom u ovom gradu, a organizator je Dom omladine Pančevo.

Povodom završetka postprodukcije POZDRAVA IZ BEOGRADA - u kojem, da podsetimo, pored Jovana igraju Radivoje Rašković i Ivana Prodanović - blog Godine u magli je napravio kratki intervju sa Markom Backovićem, režiserom i scenaristom ovog filma.

Jovanu je, takođe, ovo prva glavna uloga posle epizode u ŠIŠANJU Stevana Filipovića (2010), vampirskog kamea u kratkometražnom filmu THE LAST DROP Miroslava Lakobrije (2011)  i zombi-kamea u ZONI MRTVIH Milana Konjevića i Milana Todorovića (2009).

*  *  *  *  *

Koliko te je koštao ovaj petnaestominutni blokbaster?
- Više me je koštao vremena i živaca nego što sam potrošio novca.

Do sada si snimao komedije. Kako si se odlučio da snimiš nešto ozbiljnije, i to film sa serijskim ubicom u Beogradu?
- Ovaj scenario sam napisao pre nekoliko godina i čekao sam pravi trenutak da naučim neke stvari oko snimanja kako bi film izgledao što bolje. A nakon zajebantskih filmova Devojački bunar, Kukuruz, Između smrti i jave, Prvi maj: Devojački bunar 2, došlo je do zasićenja, odnosno nije bilo materijala da se snimi treći deo Bunara koji bi bio bolji od prethodna dva, što ne znači da ga nećemo snimiti kada se rodi prava ideja.

Ko je radio muziku za film?
- Nikola Vuković. Čuo sam nešto od muzike koju on pravi i odlučio se da mu dam šansu. Sada sam siguran da u budućnosti mogu računati na njega, kao i na Nikolu Jeremića, koji mi je radio muziku za Prvi maj: Devojački bunar 2.

U kojem programu festivala In Trash će film biti prikazan?
- U revijalnom, zbog dužine. U takmičarski program idu filmovi od dva do pet minuta.

Na snimanju si dosta improvizovao. U kojoj meri se završni rezultat razlikuje od scenarija?
- Improvizacija nije nužno loša stvar. Improvizacija u muzici nam je dala džez. Na ovaj način sam dobio da neki delovi filma budu bolji nego što sam zamišljao.

Koliko je ljudi ukupno radilo na filmu, uključujući glumce?
- Relja Ilić (snimatelj) i ja smo pored glumaca cela ekipa filma koja je radila u produkciji. U post produkciji tu su Rajko Ristanović (asistent montaže i kolor korekcija) i već pomenuti Nikola koji je radio muziku. Ima još i ULTRA CENSORED ali nemoj to slučajno da napišeš jer ne želim da odam kraj.

Kakva su ti očekivanja od POZDRAVA IZ BEOGRADA?
- Moje je da film pošaljem na što više festivala, a njegovo je da mi se vrati sa bar nekom nagradom koja bi bila potvrda da smo snimili dobar film.


*  *  *  *  *

Više o snimanju ovog filma u ranijim vestima.

Нема коментара:

Постави коментар